Ford Explorer Forum banner
21 - 40 of 62 Posts
Discussion starter · #21 ·
Czy nadal masz problemy ze swoim Explorerem, czy problem został rozwiązany po wymianie czujnika ciśnienia paliwa?
Nadal mam problemy z naszym Platinum 2017.
Dziękuję za opublikowanie swojej podróży!
 
Wygląda na to, że jeden lub oba zawory upustowe się zacinają. Zawory upustowe otwierają się podczas zwalniania, aby nie przeładować turbosprężarki(ek). Jeśli się zacinają lub są lepkie, powodowałoby to skok w pewnych warunkach...
 
Ciągły wzrost

Czy nadal masz problemy ze swoim Explorerem, czy też problem został rozwiązany po wymianie czujnika ciśnienia paliwa?
Nadal mam problemy z naszym Platinum 2017.
Dziękuję za opublikowanie swojej podróży!
Czujnik ciśnienia paliwa został wymieniony w 9 z 2020 roku. Nie miało to ABSOLUTNIE żadnego wpływu na problem z nagłym wzrostem. Powiedziano mi, nie poprzez "oficjalne" kanały Forda, że przyczyną tego zespołu jest "Heat Soak" konwertera momentu obrotowego skrzyni biegów. Wydaje się to pasować do mojej grupy objawów: Występuje tylko po rozgrzaniu do temperatury, urządzenie musi stać wyłączone, zaparkowane, 10 do 30 minut, a następnie nagły wzrost przy LEKKIM przyspieszaniu (delikatne wyjeżdżanie z miejsca parkingowego), po czym nagły wzrost znika, aż do ponownego zaparkowania z wyłączonym silnikiem.
Zamierzam kontynuować walkę, aż do osiągnięcia rozwiązania. Zbyt wielu z nas ma ten problem, aby Ford mógł twierdzić, że nie ma pojęcia, w czym problem.
 
Mam 2015 xlt 3.5. Brzmi trochę podobnie do tego, czego doświadczyłem. Po pewnym czasie jazdy, zaparkowaniu i postoju. Zauważyłem uczucie "wypadania zapłonu", a silnik prawie gasł. Zauważyłem, że działo się to, gdy włączała się sprężarka klimatyzacji. Wyłączone za pomocą przycisku AC i to się nie dzieje. W tym tygodniu zacząłem mieć inny problem, w którym pojazd wydaje się mieć wypadanie zapłonu, ale skaner nie pokazuje żadnych wypadnięć zapłonu na żadnym z cylindrów. To uczucie falowania podczas lekkiego przyspieszania. Kupiliśmy go używanego w grudniu i ma nieco poniżej 97 tysięcy mil.
 
Dostałem 2015 xlt 3.5. Brzmi to trochę podobnie do tego, czego doświadczyłem. Po jeździe przez chwilę, zaparkowaniu i pozostawieniu go tam. Zauważyłem uczucie "wypadania zapłonu", a silnik prawie gasł. Zauważyłem, że działo się to, gdy włączała się sprężarka klimatyzacji. Wyłączone za pomocą przycisku AC i to się nie dzieje. W tym tygodniu zacząłem mieć kolejny problem, w którym pojazd wydaje się mieć wypadanie zapłonu, ale skaner nie pokazuje żadnych wypadnięć zapłonu na żadnym z cylindrów. To uczucie falowania podczas lekkiego przyspieszania. Kupiliśmy go używanego w grudniu i ma nieco poniżej 97 tys. mil.
Mam explorer sport 2017 i mam ten sam problem. Moja gwarancja zakończy się w ciągu 5 km. Więc jeśli odniesiesz sukces, daj mi znać.
 
Discussion starter · #27 ·
W
Mam explorer sport 2017 i mam ten sam problem. Moja gwarancja kończy się w ciągu 5 km. Więc jeśli odniesiesz sukces, daj mi znać.
Hej! Dzięki za odpowiedź. Z jakiego salonu korzystasz? Co zrobili i co do tej pory ci powiedzieli?
Dzięki!
Alan L
Dallas GA
 
Discussion starter · #28 ·
Aktualizacja: 11.01.2020 dealer poinformował mnie, że analiza danych Forda wykazała, że należy wymienić "czujnik ciśnienia paliwa". Został on i inne niezwiązane z nim części zamówione i zostaną zamontowane podczas przyszłej wizyty serwisowej, której data zostanie ustalona po całkowitym nadejściu części.
Czy to rozwiązało problem? Mój nadal to robi! Skontaktowałem się z Fordem w sprawie ewentualnego odkupu. Daj mi znać, jaki jest status Twojego pojazdu, kiedy będziesz miał czas!
Dzięki.
Alan L
 
W

Hej! Dzięki za odpowiedź. Z którego salonu korzystasz? Co zrobili i co do tej pory ci powiedzieli?
Dzięki!
Alan L
Dallas GA
To salon samochodowy zlokalizowany w Laval, Quebec. Zmienili świecę zapłonową, ale nic się nie zmieniło. Mój przebieg to 155 tys. Dlatego sam szukam wskazówek.

Dzięki
Richard
Montreal PQ
 
Kupiłem Sport z 2014 roku w lutym 2020 roku i mam ten sam problem od pierwszego dnia, ale wydaje się, że występuje bardziej losowo. Jedynym sposobem, aby go w 100% wywołać, jest jazda do biura, które ma duże nachylenie, aby się tam dostać, nie ważne, czy stoi 10 minut czy 8 godzin. Ponieważ było to losowe, wzruszyłem ramionami, ale ostatnio zdarza się to częściej.

Więc wymieniłem świece zapłonowe, filtr powietrza, olej i sprawdziłem wszystkie płyny. Sprawdziłem wszystkie przewody, nie widziałem nic niepokojącego. Nadal się to działo i brak kodów. Skłaniałem się ku możliwemu problemowi z doładowaniem, więc odłączyłem i zaślepiłem powroty dla zaworów upustowych, aby uwalniały powietrze i słyszałem, jak losowo się zacinają, a czasem nie uwalniają doładowania. Nie jestem pewien, czy to powiązane, ale w ten weekend przyjrzę się temu bliżej, spróbuję zebrać dane i zaktualizuję tutaj, jeśli coś się pojawi.
 
Właśnie kupiłem '13 z przebiegiem ok. 130 000 mil i doświadczam dokładnie tego samego problemu. Podczas powolnego przyspieszania między 25 a 40 milami na godzinę występuje szarpnięcie i pauza. Początkowo myślałem, że to skrzynia biegów, potem świece i cewki. Czytałem również, że może to być przepustnica lub łańcuch rozrządu.

Waham się, czy zabrać go do dealera, ponieważ pobierają 150 dolarów tylko za diagnozę i wydaje się, że nikt jeszcze nie postawił prawidłowej diagnozy. Byłbym zainteresowany usłyszeniem, co się stało zarówno w perspektywie długo-, jak i krótkoterminowej, tym, którzy zamieścili posty w tym wątku.
 
W ten weekend stwierdziłem, że mogę odtworzyć problem do woli, jeśli wrzucę pierwszy bieg i ledwie nacisnę pedał. Zająłem się wymianą przegubu napędowego, więc nie poszedłem dalej niż to, ale zakładam, że w tym momencie to problem z przepustnicą.
 
Dzięki za follow-up. Skłaniałem się ku przepustnicy, ale nie jestem tak obeznany z mechaniką jak Ty, więc nie podejmę się tego sam. Chyba zabiorę to do warsztatu w najbliższych dniach. Zamieszczę aktualizację później dla wszystkich zainteresowanych.
 
Cześć wszystkim, cieszę się, że znalazłem to forum. Mam ten sam problem z moim Sportem z 2018 roku, kupiłem ten pojazd jako fabrycznie nowy, ma przejechane 24 tys. mil. Szarpanie zaczęło się około 6 miesięcy temu i teraz zdarza się częściej. Zamierzam zadzwonić do serwisu i go przywieźć.
 
Zwrot akcji, ludzie.... Mam Taurusa z 2015 roku z przebiegiem 113000 i zacząłem doświadczać dokładnie tego samego stanu. Różnica jest taka... mój jest wolnossący (bez turbodoładowania). Więc oczywiście nie ma to nic wspólnego z doładowaniem ani "opóźnieniem". Tylko do wiadomości dla tych, którzy zbierają wskazówki.
 
Cieszę się, że znalazłem ten post o tym samym problemie. Mam Explorera platinum z 2017 roku i dzieje się to samo przy uruchamianiu. Czy ktoś znalazł przyczynę tego problemu? Dziwne, że nie wyświetlają się żadne kody. Zauważyłem, że wahanie jest gorsze, gdy temperatury są niższe. Czy może to mieć coś wspólnego z ciśnieniem w szynie, które nie buduje wystarczającego ciśnienia, a następnie, gdy zaczyna działać, osiąga ciśnienie, przy którym szarpanie/wahanie ustaje? Planuję zabrać swój do dealera, ale jestem pewien, że wymyślą coś do wymiany, żeby mnie zbyć. Dajcie znać, jeśli ktoś ma jakieś informacje na ten temat.
 
Wszyscy wydają się tłumaczyć ten problem inaczej, czy to może być drżenie skrzyni biegów. Widziałem ten film i w moim 2013 roku z silnikiem wolnossącym mam ten sam skok obrotów, gdy mój Explorer szarpie. To może nie zadziałać, ale zamierzam spróbować. Ten film twierdzi, że naprawia drżenie skrzyni biegów, usuwając olej przekładniowy, dodając całą butelkę dodatku do skrzyni biegów Lucas, a następnie dodając z powrotem płyn do skrzyni biegów Forda. Twierdzi, że zajęło to trochę czasu, aby całkowicie usunąć drżenie/zawahanie/szarpanie, jakkolwiek chcesz to nazwać, ale to dość tanie rozwiązanie, więc mam nadzieję spróbować tego w ciągu najbliższych kilku tygodni.
 
Więc dziś wieczorem w końcu zabrałem się za wymianę płynu w skrzyni biegów w moim Explorerze z 2013 roku. Nie uwierzylibyście, jaka jest różnica w odczuciach z jazdy. Z uczucia wahania/szarpania za każdym razem, gdy jechałem, przeszedłem do całkowicie płynnej jazdy. Użyłem płynu do skrzyni biegów Motorcraft Mercon LV, ponieważ z moich wszystkich badań wynika, że te skrzynie biegów są bardzo wrażliwe. I tak jak na filmie, który wcześniej zamieściłem, najpierw wlałem płyn do skrzyni biegów Lucas, a następnie 3,5 butelki Mercon LV, więc mam około 4,5 kwarty. Nie chciałem go przepełnić, więc trochę pojeżdżę i sprawdzę poziom, żeby zobaczyć, czy potrzeba więcej. Zatem gorąco polecam wymianę płynu w skrzyni biegów, jeśli masz wahania/szarpania podczas jazdy. Można by pomyśleć, że szarpanie to problem z silnikiem, ale najwyraźniej nie. Zgadnij :unsure:. W każdym razie mam nadzieję, że to pomoże!
 
Mam XLT 2017 z silnikiem 2.3 Ecoboost. Własność od nowości. 55 400 mil.
Mój problem zaczął się około 4 tygodnie temu.
Nie ma znaczenia, czy jest ciepło, czy zimno. To tak, jakby szukał odpowiedniego biegu. Obroty skaczą od 400 do 1000 obr./min... nawet przy stałej prędkości bez przyspieszania.
Zabrałem go do dealera. Oczywiście dostałem standardowe "nie można powtórzyć". Brak kodów. Przeprogramowali PCM i powiedzieli mi, że prawdopodobnie się uczy. Nie potrzeba tygodni, żeby się nauczyć! Oczywiście, kiedy jechałem z technikiem, skoczył tylko raz! SMH!

Wraca! Zamierzam odbyć długą podróż i nie chcę, żeby mnie zostawił na lodzie i chcę, żeby został naprawiony w ramach gwarancji.
Jeśli go nie naprawią, wracam do pickupa GM!
 
21 - 40 of 62 Posts